دوشنبه 30 مرداد 1396 - 9:3
پر بازديدهاي اين گروه
  • موردي يافت نشد

كتاب

 

ريحانه فتحي ثاني

 

جديدترين شماره «مهر» منتشر شد

 

موضوع بررسي رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي کتاب؛

دوهفته نامه تخصصي کتاب «مهر» با محوريت بازاريابي کتاب در رسانه هاي اجتماعي به صد و بيست و چهارمين شماره رسيد.

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي،‌ بحث بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي از بحث هاي نوين در حوزه بازاريابي است که بر همين اساس در اين شماره از «مهر» به اين نوع بازاريابي و امکاني که مي تواند براي ترويج کتاب و کتاب خواني داشته باشد نگاه شده است.

لذا در اولين مطلب پرونده اين شماره با عنوان «بازاريابي از طريق رسانه هاي اجتماعي» به اين موضوع پرداخته شده که اساسا اين نوع بازاريابي چگونه صورت مي گيرد و چه اهداف و کارکردهايي دارد.

گزارشي هم درباره شبکه هاي اجتماعي و کتابخواني آمده که در اين نوشتار مسئله بازاريابي کتاب از طريق شبکه هاي اجتماعي در سطح جهان و ايران پرداخته شده است.

کمتر روزنامه نگار و محققي است که با ويکي ها و معروف ترين آنها ويکي پديا آشنايي نداشته باشد و لذا اولين جايي که به عنوان منبع اطلاعات در مورد شخص و پديده اي جست و جو مي شود ويکي پدياست. ويکي ها به عنوان يکي از رسانه هاي اجتماعي، فضايي است که مي تواند به صورتي هوشمندانه و غيرمحسوس به عنوان ابزاري براي بازاريابي مورد استفاده قرار گيرد. لذا در نوشتاري به اين موضوع و استفاده اي که ناشران و نويسندگان مي تواند از ويکي ها بهره ببرند پرداخته شده است.

نگاهي به مطالعه کتاب در بين کودکان و نوجوانان، گفت و گو با راحله صبوري و مهدي ارجمند درباره آثارشان، گزارشي از رونمايي مجموعه چهارجلدي «تاريخ تطبيقي هنر» تدوين مرتضي گودرزي (ديباج)،اخباري درباره تازه هاي کتاب در سوره مهر از نويسندگاني همچون مرتضي نوربخش، ناصر کشاورز، احد ده بزرگي و ... از ديگر مطالب «مهر» اين شماره هستند.

دو هفته نامه تخصصي کتاب «مهر» زير نظر روابط عمومي انتشارات سوره مهر منتشر  شده است.

 

يكشنبه 19 تير 1390 - 13:48


*نام:
*ايميل:
نظر شما:
* اختياری